Υποστήριξη iXsystems
Χρειάζεστε υποστήριξη από την iXsystems?
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την iXsystems μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά πάσα στιγμή:
Mail: support@ixsystems.com
Διεθνείς αριθμοί:
Τηλέφωνο: 1-855-473-7449
Τηλ: 1-408-943-4100
Άνοιγμα εισιτηρίων και ανασκόπηση του ιστορικού εισιτηρίων
Υποστήριξη
Χρειάζεστε υποστήριξη από την SeventhSignal;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ανά πάσα στιγμή:
Τηλέφωνο: +357 24 020210
Ταχυδρομείο: info@seventhsignal.eu
Seventh Signal (CY) Ltd.
“Ο Τρίτος Νάος”
Λεωφόρος Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 57
6037 Λάρνακα
Κύπρος
TrueNAS ™ Επεξεργασία εισιτηρίων υποστήριξης: Λογισμικό, Υλικό και RMA
Επικοινωνήστε απευθείας με την iXsystems για να ανοίξετε τυχόν εισιτήρια υποστήριξης TrueNAS.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την iXsystems στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
Χάλκινη και ασημένια υποστήριξη (6:00 π.μ. – 6:00 μ.μ. ώρα Ειρηνικού).
Υποστήριξη-Πύλη: http://support.ixsystems.com
Τηλέφωνο: (855) 473-7449 ή (408) 943-4100 × 203
Η ομάδα υποστήριξης TrueNAS της iXsystems είναι διαθέσιμη για τους πελάτες Silver και Bronze από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 6:00 π.μ. έως τις 18:00 μ.μ. ώρα Ειρηνικού. Οι κλήσεις που πραγματοποιούνται πριν ή μετά από αυτές τις ώρες θα απαντώνται από τηλεφωνητή με την παράκληση να αφήσετε μήνυμα. Ένα μέλος της ομάδας θα απαντήσει στο αίτημά σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα κατά τις εργάσιμες ώρες. (1a)
Χρυσή υποστήριξη (24 × 7):
24 × 7: (855) 473-7449
Εκτός ωραρίου: (855) 499-5131
E-mail: 24×7@ixsystems.com
Πύλη υποστήριξης: support.ixsystems.com
Οι πελάτες με κάλυψη Gold Support μπορούν να χρησιμοποιούν τους παραπάνω αριθμούς ή διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά πάσα στιγμή για θέματα S1.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάλυψη και τους χρόνους ανταπόκρισης, ανατρέξτε στα διαγράμματα επιπέδου υπηρεσιών και ανταπόκρισης σε αυτή τη σελίδα.
Μόλις υποβληθεί το εισιτήριο:
Ένα εισιτήριο καταγράφεται στο σύστημα υποστήριξης iXsystems και ένας εκπρόσωπος τεχνικής υποστήριξης απαντά εντός του χρόνου που ορίζεται στο SLA (Gold, Silver, Bronze). Όταν καταγράφετε μια κλήση, λαμβάνετε έναν αριθμό εισιτηρίου, ο οποίος λειτουργεί επίσης ως αριθμός RMA για την αντικατάσταση εξαρτημάτων, αν χρειαστεί. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον αριθμό υπόθεσης ανά πάσα στιγμή για να ενημερωθείτε για την κατάσταση του εισιτηρίου από το προσωπικό μας ή συνδεθείτε στην ηλεκτρονική πύλη στη διεύθυνση support.ixsystems.com.
1. Η ομάδα υποστήριξής μας θα εκτελέσει την αντιμετώπιση προβλημάτων και τη διάγνωση για να παράσχει ενδείξεις για την κατάλληλη ενέργεια για τη διόρθωση του προβλήματος ή τον εντοπισμό βλαβών εξαρτημάτων υλικού. 2α) Εάν ένα εξάρτημα υλικού είναι εντελώς μη λειτουργικό λόγω βλάβης, το προσωπικό μας θα αντιμετωπίσει την περίπτωση ως RMA και θα βοηθήσει με την απαραίτητη αντικατάσταση.
2. Ο ορισμένος υπεύθυνος υποστήριξης της iXsystems θα παρέχει τακτικές ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο των ανοικτών εισιτηρίων υποστήριξης και των RMA. Οι ενημερώσεις είναι επίσης διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εισιτηρίων. Οι τηλεφωνικές κλήσεις χρησιμοποιούνται για θέματα προτεραιότητας και οι εκτυπωμένες αναφορές μπορούν να αποστέλλονται με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ανάλογα με τις ανάγκες.
(1α) Η υποστήριξη της iXsystems εκτός ωραρίου είναι διαθέσιμη μόνο με συμβόλαιο Gold & Silver Support Level. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο πωλήσεών σας για να αναβαθμίσετε το επίπεδο υποστήριξής σας.
(2a) Η υποστήριξη δεν περιλαμβάνει βοήθεια για την ανάκτηση δεδομένων, τη διαχείριση του συστήματος, θέματα δικτύου, υλικό που δεν παρέχεται από την iXsystems ή μη υποστηριζόμενες διαμορφώσεις.
Η iXsystems παρέχει υπηρεσίες εγγύησης ανάλογα με τον τύπο και τη διάρκεια του επιπέδου υπηρεσιών που έχετε αγοράσει. Στο πλαίσιο της εγγύησης, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την εγκατάσταση και τη συντήρηση του εξοπλισμού του σε χώρο που παρέχει ασφαλές περιβάλλον εργασίας. Το πεδίο εφαρμογής καλύπτει όλα τα εξαρτήματα του συστήματος κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης από το ελάττωμα του κατασκευαστή. Εξαιρούνται από την κάλυψη της εγγύησης οι θεομηνίες (καταιγίδες, πλημμύρες κ.λπ.), οι πολεμικές ή τρομοκρατικές ενέργειες και η αμέλεια του πελάτη.
Κάλυψη σύμβασης υπηρεσιών και SLA
Επίπεδα απόκρισης (SLA) υποστήριξης γραφείου υποστήριξης λογισμικού (1,5,9)
Διαθεσιμότητα υποστήριξης πλατφόρμας
Υποσημειώσεις:
1. εργάσιμες ώρες: Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών, 6:00 π.μ. έως 6:00 μ.μ. Ώρα Ειρηνικού.
2. 4ωρη αντικατάσταση ανταλλακτικών επί τόπου Ο χρόνος εξυπηρέτησης αρχίζει όταν ολοκληρωθεί η ανάλυση της αιτίας και τα ανταλλακτικά βρίσκονται επί τόπου.
3. τα ανταλλακτικά πρέπει να έχουν εντοπιστεί έως τις 12:00 μ.μ. Ώρα Ειρηνικού, Δευτέρα, Παρασκευή, εκτός αργιών.
4. Τα ραντεβού πρέπει να κλείνονται τουλάχιστον 48 ώρες νωρίτερα.
5. Η υποστήριξη λογισμικού είναι διαθέσιμη μόνο για λογισμικό μετά την ΕΚΔΟΣΗ και δεν περιλαμβάνει jails ή plugins χωρίς προηγούμενη συμφωνία με την iXsystems.
6. Οι διεθνείς πελάτες ενδέχεται να μην λάβουν αντικατάσταση εξαρτημάτων την επόμενη εργάσιμη ημέρα λόγω αποστολής και εκτελωνισμού.
7. Τα θέματα Silver International έχουν πρόσβαση σε τηλεφωνική υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ώρες S1 κατά τις εργάσιμες ώρες του πελάτη. Μόνο για όλα τα ζητήματα χαμηλότερης σοβαρότητας θα πρέπει να καλέσετε την τηλεφωνική υποστήριξη κατά τις κανονικές ώρες λειτουργίας του iX.
8. Η εκτεταμένη αντικατάσταση ανταλλακτικών για την επόμενη διεθνή εργάσιμη ημέρα ισχύει μόνο για τους πελάτες της ΕΕ. Τα ανταλλακτικά πρέπει να έχουν εντοπιστεί έως τις 12:00 GMT +2 Δευτέρα, Παρασκευή, εκτός αργιών.
9. Η υποστήριξη δεν περιλαμβάνει βοήθεια για την ανάκτηση δεδομένων, τη διαχείριση του συστήματος, θέματα δικτύου, υλικό που δεν παρέχεται από την iXsystems ή μη υποστηριζόμενες διαμορφώσεις.
10. Η απομακρυσμένη εγκατάσταση περιλαμβάνεται με την αγορά του TrueNAS Enterprise Gold, Silver ή Bronze. Διατίθενται επιλογές επιτόπιας εγκατάστασης.
Η iXsystems θα παρέχει υπηρεσίες εγγύησης ανάλογα με τον τύπο και τη διάρκεια της υπηρεσίας που έχετε αγοράσει. Σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης, ο πελάτης έχει την ευθύνη να εγκαταστήσει και να συντηρήσει τον εξοπλισμό του σε χώρο που προσφέρει ασφαλές περιβάλλον εργασίας. Το πεδίο κάλυψης παρέχει προστασία έναντι ελαττωμάτων του κατασκευαστή για την περίοδο εγγύησης για όλα τα εξαρτήματα εντός του συστήματος. Από την κάλυψη της εγγύησης εξαιρούνται οι θεομηνίες (ηλεκτρική καταιγίδα, πλημμύρα, σεισμός κ.λπ.), οι πολεμικές ή τρομοκρατικές ενέργειες και η αμέλεια ή η φυσική ζημία από τον πελάτη.
Κάλυψη εγγύησης, εξυπηρέτησης και υποστήριξης
Όλοι οι πλήρως διαμορφωμένοι διακομιστές rackmount της iXsystems και οι συσκευές αποθήκευσης εγγυώνται ότι δεν παρουσιάζουν ελαττώματα στα υλικά και την κατασκευή για περίοδο ενός έως τριών ετών από την αρχική ημερομηνία αποστολής. Διατίθενται εκτεταμένες εγγυήσεις, συχνά έως και 5 έτη.
Η τυπική εγγύηση δεν περιλαμβάνει επιτόπια εξυπηρέτηση. Ωστόσο, είναι διαθέσιμο ως αναβάθμιση της εγγύησης. Διατίθενται διάφορες επιλογές επιτόπιου προγράμματος, που κυμαίνονται από ανταπόκριση την επόμενη εργάσιμη ημέρα κατά τις εργάσιμες ώρες έως 4 ώρες επιτόπου, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επέκτασης της τεχνικής υποστήριξης 24/7 για το τηλέφωνό σας. Ο υπεύθυνος λογαριασμού της iXsystems μπορεί να σας παράσχει τιμές για όλες τις επιλογές εκτεταμένης υποστήριξης.
Όλα τα περιστατικά εγγύησης διεκπεραιώνονται απευθείας από την iXsystems, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, όλων των περιπτώσεων τεχνικής υποστήριξης, όλων των αποστολών ανταλλακτικών επισκευής και όλων των εργοστασιακών επισκευών.
Διαδικασίες υποστήριξης
Εάν υπάρχει πρόβλημα με ένα προϊόν που αγοράσατε από την iXsystems, ανατρέξτε στις πληροφορίες στην Πύλη Υποστήριξης της iXsystems στη διεύθυνση http://ixsystems.com/support. Δεν υπάρχει καμία χρέωση για καλυπτόμενα περιστατικά τεχνικής υποστήριξης εντός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας μας. Εάν δεν μπορείτε να επιλύσετε ένα πρόβλημα με ένα προϊόν της iXsystems, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στο παρόν, επικοινωνήστε μαζί μας χωρίς χρέωση εντός των ΗΠΑ στο 1-855-473-7449 ή στο 408-943-4100 για τηλεφωνική υποστήριξη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. Ώρα Ειρηνικού.
Για να ξεκινήσετε μια περίπτωση εγγύησης, επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη της iXsystems χωρίς χρέωση στο 855-GREP-4-IX (855-473-7449) επιλογή 2 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 π.μ. έως τις 5:00 μ.μ. Ώρα Ειρηνικού. Θα ανοίξει ένα εισιτήριο υποστήριξης και θα εκχωρηθεί ένα εισιτήριο υποστήριξης. Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε το δικό σας εισιτήριο υποστήριξης ανά πάσα στιγμή, στέλνοντας ένα αίτημα υποστήριξης στο https://support.ixsystems.com/. Η συζήτηση που θα ακολουθήσει και η επίλυση προβλημάτων θα καθορίσουν τις ενέργειες που απαιτούνται για να επανέλθει η συσκευή σε λειτουργία το συντομότερο δυνατό. Η επιλεγμένη ενέργεια θα ξεκινήσει αμέσως.
Επιστροφή προϊόντων στην iXsystems (RMA)
Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, εξαρτήματα ή ολόκληρος διακομιστής μπορούν να επιστραφούν στην iXsystems για επισκευή. Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν για επισκευή, πίστωση ή επιστροφή χρημάτων, πρέπει πρώτα να λάβετε από την iXsystems έναν αριθμό εξουσιοδότησης επιστροφής εμπορευμάτων (RMA). Οι αριθμοί RMA από την iXsystems ισχύουν για 30 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης. Ο αριθμός RMA πρέπει να αναγράφεται ευκρινώς στην ετικέτα αποστολής του κιβωτίου με τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα (υπάρχει ήδη στις ετικέτες αποστολής που παρέχονται από την iXsystems). Παρακαλείσθε να μην σημειώνετε απευθείας στο ίδιο το κουτί. Τα προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς ελλιπή ή/και μη επαναπωλήσιμο αριθμό RMA ή με αριθμό RMA άνω των 30 ημερών ενδέχεται να απορριφθούν.
Ανταλλαγή προκαταβολών: Για την ανταλλαγή εξαρτημάτων, η iXsystems θα εκδώσει μια προπληρωμένη ετικέτα αποστολής με τα ανταλλακτικά εξαρτήματα, ώστε να μπορεί να επιστραφεί το ελαττωματικό εξάρτημα. Αυτή η ετικέτα αποστολής περιορίζεται χρονικά σε 10 ημέρες. Εάν τα εξαρτήματα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών, θα εκδοθεί αυτοματοποιημένο τιμολόγιο για το πλήρες κόστος του εξαρτήματος αντικατάστασης. Οι χρόνοι RMA για την εκ των προτέρων αντικατάσταση είναι μεταβλητοί και εξαρτώνται από το απόθεμα. Εάν απαιτείται SLA, μπορεί να παρασχεθεί εκτεταμένη κάλυψη εγγύησης για αντικαταστάσεις εν μία νυκτί ή να αγοραστούν κιτ ανταλλακτικών. Η εκ των προτέρων αντικατάσταση δεν είναι στάνταρ στο FreeNAS Mini.
Για τις RMA που απαιτούν την αποστολή ολόκληρου του συστήματος, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην iXsystems στην αρχική ή ισοδύναμη συσκευασία τους, ώστε να αποφεύγεται η ζημιά ή η καθυστέρηση. Η αποστολή πρέπει επίσης να είναι ασφαλισμένη ή ο ιδιοκτήτης αναλαμβάνει τον κίνδυνο απώλειας ή ζημίας κατά την αποστολή. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η iXsystems μπορεί, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, να παρέχει προπληρωμένες ετικέτες αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος. Η iXsystems θα σας επιστρέψει το επισκευασμένο σύστημα προπληρωμένο, εάν χρησιμοποιείτε διεύθυνση εντός των ηπειρωτικών Ηνωμένων Πολιτειών, κατά περίπτωση. Οι αποστολές σε άλλες τοποθεσίες θα παραλαμβάνονται με προπληρωμένο φορτίο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πριν στείλετε τα προϊόντα στην iXsystems, δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων στο σκληρό δίσκο και σε όλες τις άλλες συσκευές αποθήκευσης των προϊόντων. Αφαιρέστε τυχόν αφαιρούμενα μέσα όπως δισκέτες, CD ή κάρτες PC. Η iXsystems δεν ευθύνεται για την απώλεια δεδομένων ή λογισμικού.
Διατηρούμε το δικαίωμα να επισκευάσουμε ή να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προϊόν στο πλαίσιο της εγγύησης κατά την αποκλειστική μας κρίση. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρησιμοποιούμε ανακατασκευασμένα ή/και επαναπιστοποιημένα εξαρτήματα για την εκπλήρωση της εγγύησής μας.
Περιορισμοί εγγύησης
Η παρούσα περιορισμένη εγγύηση δεν ισχύει για αντικείμενα που εμπίπτουν σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες κατηγορίες: όλο το λογισμικό, εξωτερικές συσκευές (εκτός αν αναφέρεται ρητά στο τιμολόγιο), αξεσουάρ ή εξαρτήματα που προστέθηκαν σε ένα σύστημα iXsystems μετά την αποστολή του συστήματος από την iXsystems, αξεσουάρ ή εξαρτήματα που δεν αγοράστηκαν από την iXsystems, αξεσουάρ ή εξαρτήματα που δεν εγκαταστάθηκαν στο εργοστάσιο της iXsystems. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οποιοδήποτε προϊόν που αγοράζετε θα ανταποκρίνεται στις προσωπικές σας απαιτήσεις. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την αδιάλειπτη ή χωρίς σφάλματα λειτουργία οποιουδήποτε προϊόντος.
Η παρούσα περιορισμένη εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές που οφείλονται σε εξωτερικές αιτίες, όπως ατύχημα, κακή χρήση, κατάχρηση, προβλήματα τροφοδοσίας, συντήρηση μη εξουσιοδοτημένη από την iXsystems, χρήση σύμφωνα με τις οδηγίες του προϊόντος, φθορά του Flash / SSD ή/και εξάντληση κατά την εγγραφή Εκτελέστε την απαιτούμενη προληπτική συντήρηση και προβλήματα που προκαλούνται από τη χρήση εξαρτημάτων και στοιχείων που δεν παρέχονται από την iXsystems.
Επεκτάσεις εγγύησης
Η εγγύηση για το υλικό iXsystems μπορεί να επεκταθεί έως και 7 έτη κατά την αγορά. Οι επεκτάσεις εγγύησης μπορεί να προσφέρονται για αγορά μετά τη στιγμή της πώλησης, αλλά μπορούν να εγγυηθούν μόνο κατά τη στιγμή της αγοράς λόγω της μεταβλητότητας στη διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων μετά την αγορά. Εάν μια εγγύηση παραταθεί μετά τη λήξη της, θα χρεωθεί ένα τέλος ληγμένης εγγύησης μαζί με το αναλογικό ποσό για το τμήμα της εγγύησης που έχει λήξει. Οι παρατάσεις εγγύησης μετά τη λήξη της εγγύησης υπόκεινται επίσης σε περίοδο αναμονής 21 ημερών πριν από το άνοιγμα ενός δελτίου εξυπηρέτησης.
Τιμολογούμενη εγγύηση επισκευής
Όλες οι επισκευές που πραγματοποιούνται από την iXsystems στις εγκαταστάσεις της με χρέωση εκτός του πεδίου εφαρμογής της εγγύησης συστήματος θα καλύπτονται από εγγύηση 90 ημερών από την ημερομηνία της επισκευής. Εάν η επισκευή αυτή γίνει σε ένα σύστημα με περισσότερες από 90 ημέρες υπολειπόμενες από την εγγύηση της iXsystems, η συνολική εγγύηση του συστήματος δεν επηρεάζεται.
Προϊόντα μη-iXsystems
Ο κατασκευαστής, ο προμηθευτής ή ο εκδότης των προϊόντων, εκτός από τα ολοκληρωμένα πλήρη συστήματα υπολογιστών και αποθήκευσης που φέρουν το λογότυπο της iXsystems, είναι υπεύθυνος για την παροχή υπηρεσιών ή υποστήριξης για τα εν λόγω προϊόντα.
Γενική αποποίηση εγγύησης
Η iXSYSTEMS ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ Ή ΚΑΘΕΣΤΩΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΟΥΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ.
Πληρωμή
Η πληρωμή των προϊόντων που αναφέρονται σε ένα τιμολόγιο γίνεται σύμφωνα με τους όρους πληρωμής που έχετε καθορίσει με την iXsystems. Εκτός εάν έχουν καθοριστεί άλλοι όροι πληρωμής, η “Προπληρωμή” θα χρησιμοποιείται εξ ορισμού όταν τοποθετείται μια παραγγελία. Συμφωνείτε να πληρώσετε όπως αναφέρεται στο τιμολόγιο. Τα ληξιπρόθεσμα τιμολόγια υπόκεινται σε τέλος καθυστέρησης 1,5% ανά μήνα.
Εγγύηση επιστροφής χρημάτων
Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν που αγοράσατε από την iXsystems, μπορείτε να το επιστρέψετε στην iXsystems για πίστωση ή επιστροφή χρημάτων χωρίς έξοδα αποστολής, χειρισμού ή επαναφοράς αποθεμάτων, εάν υπάρχουν. Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και όλα τα σχετικά εγχειρίδια αναφοράς, τα μέσα ενημέρωσης ή άλλα σχετικά έγγραφα στην iXsystems εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την αρχική ημερομηνία αποστολής. Το λογισμικό δεν καλύπτεται από εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Η iXsystems διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει 20% τέλος επαναφοράς για τις επιστροφές.
Συμμόρφωση με τον νόμο περί εμπορικών συμφωνιών (TAA)
Η iXsystems δηλώνει ότι όλοι οι σταθμοί εργασίας, οι υπολογιστές, οι διακομιστές και τα προϊόντα αποθήκευσης συμμορφώνονται πλήρως με τον νόμο περί εμπορικών συμφωνιών (19 USA & 2501-2581). Όλα τα προϊόντα της iXsystems κατασκευάζονται στα κεντρικά μας γραφεία στο Σαν Χοσέ της Καλιφόρνια, ΗΠΑ.
Ιδιοκτησία των προϊόντων
Ο τίτλος κυριότητας μεταβιβάζεται σε εσάς όταν το προϊόν αποστέλλεται. Ελεύθερο επί του σκάφους (FOB) Σημείο αποστολής (προέλευση). Ωστόσο, η IXsystems διατηρεί δικαίωμα ασφάλειας επί του προϊόντος μέχρι να λάβουμε τα οφειλόμενα ποσά. Συμφωνείτε να υπογράψουμε εκ μέρους σας σχετικό έγγραφο, ώστε να προστατεύσουμε το συμφέρον μας για την ασφάλεια των χρημάτων αγοράς.
Περιορισμός της ευθύνης
Η IXsystems δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τα ακόλουθα: (2) απώλεια ή ζημία των αρχείων ή των δεδομένων σας ή (3) επακόλουθες οικονομικές απώλειες (συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων κερδών ή αποταμιεύσεων) ή τυχαίες ζημίες, ακόμη και αν έχουμε ενημερωθεί για την πιθανότητα αυτών.
Εμπορικό σήμα
Η πολιτική εμπορικών σημάτων της iXsystems μπορεί να βρεθεί εδώ.
Όλες οι ονομασίες προϊόντων που δεν ανήκουν στην iXsystems, τα σήματα κατατεθέντα και τα εμπορικά σήματα αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων τους.
Γενικά
Όλα τα δικαιώματά σας, όλες οι υποχρεώσεις μας και όλες οι άδειες χρήσης (εκτός αν έχουν χορηγηθεί ρητά) ισχύουν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα εδάφη τους. Κανένα από τα δύο μέρη δεν θα προβεί σε καμία νομική ενέργεια περισσότερο από ένα έτος μετά την εμφάνιση της αιτίας της αγωγής. Η παρούσα Συμφωνία διέπεται από τους νόμους της Πολιτείας της Καλιφόρνιας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Θα πρέπει να κρατάτε αντίγραφο της λίστας συσκευασίας, του τιμολογίου και της ετικέτας αποστολής για τηλεφωνική βοήθεια, εγγύηση επιστροφής χρημάτων και περιορισμένη εγγύηση.
Σημαντικές συμβάσεις με προμηθευτές
Διατίθεται κατόπιν αιτήματος και σε ορισμένες περιπτώσεις αντικαθιστά τους παραπάνω όρους.